Email użytkownika:   
Hasło:   
zamknij
Inne nasze sklepy : KINGHOFFHURT HOMELIVING

kinghoffshop.pl


PODGLĄD ZAMÓWIENIA

Aby sprawdzić status zamówienia wpisz jego unikalny numer
OBSŁUGA KLIENTA

Kontakt ze sklepem:

MAG DESIGN
ul. Płowiecka 59
04-501 Warszawa
e-mail: sklep@kinghoffsklep.pl

telefon: 22 812 14 05
telefon : + 48 783 888 010
pn-pt od 8:00 do 16:00

Zapraszamy do naszego nowego sklepu www.homeliving.pl !


DANE DO PRZELEWU

W przypadku wybrania formy płatności - przelew dowolny
prosimy o wpłatę na nasze konto:

MAG
ul. Płowiecka 55
04-501 Warszawa
BH CITY: 19 1030 0019 0109 8530 0027 2739

W tytule przelewu prosze podać :
Zamówienie numer ... (w tym miejscu prosze podać numer zamówienia)


PRZESYŁKA

Koszty przesyłki uzależnione są od wybranej formy płatności:

1. Przedpłata na konto: 16 zł - zamówienia od 299 zł przesyłka GRATIS

2. Płatność przy odbiorze (u kuriera): 20 zł

3. Odbiór osobisty: 0 zł

Wszystkie produkty dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Siódemka.
Przesyłkę można sprawdzić klikając na logo firmy Siódemka:

siodemka

lub dzwoniąc do Contact Center pod numerem (22) 777 77 77.
Wszystkie nasze paczki podczas transportu do Państwa są ubezpieczone.

UWAGA:

Koniecznie należy sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera przy doręczeniu, co pomaga w szybkim i pozytywnym załatwieniu spraw dotyczących reklamacji z tytułu uszkodzenia przesyłki podczas transportu (wymagania ubezpieczyciela firmy kurierskiej).
W przypadku odebrania przesyłki bez sprawdzenia, nie gwarantujemy pozytywnego rozpatrzenia reklamacji dotyczących uszkodzeń towaru podczas transportu.
Najczęściej już na podstawie protokołu spisanego z kurierem podczas doręczenia, możemy szybko i bezpłatnie wymienić Państwu towar na nowy.
Takie sytuacje (uszkodzenia towaru) występują raz na kilkaset przesyłek, więc problem jest marginalny, ale czujemy się zobowiązani aby zwrócić na to uwagę.

Prawo przewozowe określa dochodzenie roszczeń w następujący sposób:

Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r ; Prawo przewozowe (Dz.U. z 2000 r nr 50, poz. 601 ze zm.).
Art. 76.
Przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że:
1) szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego,
2) zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika,
3) ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika,
4) szkodę nie dającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem.

Tak więc, jeżeli przesyłka nie zostanie sprawdzona podczas doręczenia, jest możliwość dochodzenia roszczeń z tytułu jej uszkodzenia bezpośrednio w firmie kurierskiej z wykorzystaniem punktów 2,3 lub 4 art. 76 prawa przewozowego.

Natomiast art 545 § 2 Kodeksu Cywilnego określa obowiązki kupującego w następujący sposób:
W razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju: jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika."

    Kontakt
    Regulamin
    Dane do przelewu
    Przesyłka
    Zwroty
    Reklamacje
    Termin realizacji
    Sposoby płatności
    Ochrona danych
    Podgląd zamówienia
    Informacje prawne


ZWROTY

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, w terminie dziesięciu dni od otrzymania zamówionego towaru, klient ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Aby odstąpić od umowy zawartej na odległość Klient zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie.
Wzór oświadczenia można pobrać TUTAJ : https://www.kinghoffsklep.pl/doc/odstapienie.doc

Zwracany towar (nie noszący jakichkolwiek śladów używania, kompletny i nieuszkodzony) należy odesłać razem z oryginałem dowodu zakupu, na adres naszego sklepu.

Gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie towaru na wskazane przez Państwa konto bankowe lub przekazem pocztowym na adres podany w zamówieniu. Koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do sklepu za pobraniem



REKLAMACJE

Reklamacje są rozpatrywane w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. W przypadku reklamacji bezspornych nie wymagających
ustalenia przyczyny - sklep zleca na własny koszt odbiór przesyłki. W innych przypadkach reklamowany towar należy odesłać we własnym zakresie na
adres naszego sklepu. Do odsyłanego towaru należy dołączyć oryginał dowodu zakupu oraz wypełniony druk reklamacyjny, który można pobrać TUTAJ: https://www.kinghoffsklep.pl/doc/r_mag.doc


Prosimy również o informację z jakich uprawnień reklamacyjnych chcą Państwo skorzystać (gwarancja producenta czy niezgodności towaru z umową).

Uszkodzenia transportowe rozpatrujemy zgodnie z przepisami polskiego prawa:
Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r ; Prawo przewozowe (Dz.U. z 2000 r nr 50, poz. 601 ze zm.). Art. 76.

Przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że:
1) szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego
2) zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika
3) ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika
4) szkodę nie dającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem.

art 545 § 2 Kodeksu Cywilnego: "W razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju: jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika."


TERMINY REALIZACJI

W dniu nadania paczki z zamówionym towarem wysyłamy do Państwa e-mail z numerem listu przewozowego. Przesyłkę można sprawdzić na stronie firmy kurierskiej po wpisaniu numeru listu przewozowego. Standardowo, firma kurierska dostarcza przesyłki na następny dzień roboczy po nadaniu. Wszystkie przesyłki staramy się wysyłać w jak najkrótszym czasie, przy przelewie następuje to po zaksięgowaniu środków na naszym koncie. Opóźnienia w dostawie mogą wyniknąć z innych przyczyn losowych:

- opóźnienia w dostawie danego towaru
- nieodebranie paczek przez kuriera firmy wysyłkowej
- przypadki losowe
- w okresach przedświątecznych dostawa może się wydłużyć


SPOSOBY PŁATNOSCI

W sklepie udostępniliśmy następujące formy płatności:

- przedpłata na nasze konto
- płatność za pobraniem
- bezpieczne płatność online poprzez serwis payu.pl


OCHRONA DANYCH

Baza danych Klientów stworzona została wyłącznie w celu realizacji zamówień.
Każdy ma prawo wglądu do swoich danych i ich modyfikacji.

Państwa dane osobowe chronione są zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z 29.08.1997 r (Dz. U. Nr 133, poz. 883) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 133, poz. 1204).
W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z nami: sklep@kinghoffshop.pl


PODGLĄD ZAMÓWIENIA

W każdej chwili można sprawdzić status swojego zamówienia, logując się na swoje konto i sprawdzić dział Moje Zamówienia. Można też wpisać unikalny numer zamówienia w menu "podgląd zamówienia". Jest to numer nadawany dodatkowo przy zamówieniu, składa się z kilkunastu cyfr - np. "Unikalny numer: 09062007173431"


INFORMACJE PRAWNE

Właściciel witryny: MAG DESIGN
Adres: ul. Płowiecka 59 04-501 Warszawa, Polska
Kontakt: e-mail (biuro@mag-design.pl) lub telefonicznie (48 22 812 14 05)

Informacje zawarte na tej stronie zostały przygotowane przez PLOWIECKA WEBDESIGN. Powielanie w całości lub części zawartości tej strony bez zgody właściciela surowo zabronione. Właściciel zastrzega sobie prawo do aktualizacji zawartości stron www.

Każdy zarejestrowany użytkownik może w każdej chwili skorzystać z prawa do dostępu, poprawienia lub usunięcia swoich danych osobowych dobrowolnie poprzez wysłanie pisma na adres sklepu. Ponadto można skontaktować się poprzez e-mail (sklep@kinghoffsklep.pl) lub telefonicznie pod nr 48 22 812 14 05







Copyright © kinghoffsklep.pl 2011. KQS.store